Helgen avklarad


Ibland blir det inte riktigt som det var planerat eller som man tänkt sig.
Nu sitter jag hemma, och gör, typ ingenting. Ska väl dra till Wille lite senare ikväll.
Imorgon fyller han år, grattis till honom.
Sen är det jobb till fyra sen hem och kanske till wille på kvällen, men får se hur sent det blir...
Han ska äta middag med en kompis. Så vi märker om jag kommer dit eller inte.

Helgen har varit okej. Igår var det "inflyttningsfest" hos Wille, med pizza o dricka. Det var trevligt.
Idag var det dags att träffa tjocka släkten, även det gick bra, även om det var nervöst.
Men bra gick det iaf. Så nu har jag det avklarat.

Träffade en söt vovve idag, och det slog mig som en vägg hur mycket jag sakner att ha hund.
Jag saknar min vovve, min älskling så mycket. Men hon kommer inte tillbaka... Det gör ont.



Kommentarer
Postat av: Emma

du kan så låna min vovve om du vill.. inte samma sak, men han e rätt blåst så man kan skratta rätt bra åt hans sätt :p urgullig men blåst :p

2009-05-10 @ 20:09:03
URL: http://loveisamixtape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0