Can't help


Bara för att låten har ett sjukt bra gung i sig.

Och så var man hemma igen, typ första gången på några dagar.
Sängen kommer kännas sjukt stor!
Är rätt trött idag, ungefär som vilken vanligt dag som helst för min del.
Jobbet gick bara bra, inte alltför mycket kassa, vilket uppskattas, kul att visa att man kan göra annat.
Även om kunder nu känner igen mig och alltid hejjar glatt och pratar på lite.

Nu sitter jag och tittar runt i mitt rum... Måste städa! Men på något sätt är det roligare att åka från det än att fixa det.
Borde seriöst göra det ikväll... Men orkar inte, är för trött, kanske hinner imorgon innan stan?
Jo det gör jag nog, så blir lite uppskjutet igen... Not good, but whatever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0