Söndagkväll

Jag har haft en riktigt bra helg. I fredags jobbade jag, inte fullt så kul kanske, men åt sushi och fikade innan, så det var ju faktiskt ändå rätt godkänt, var på bra humör när jag kom till jobbet.
Igår så jobbade jag (igen) sen åkte jag hem och tog det lugnt. Sen bar det av för att se på matchen på Patrics på söder.
Jag är väl inte så inne i den grejen kanske men nu vet jag hur man ska låta och se ut vid tillfällen under själva matchen.
Man lär sig alltid nya saker.
I dag var det bara att vakna upp titta på lite How I Met Your Mother och sen träffa Sandra.

Nu sitter jag här i en tom lägenhet, gillar det inte! Ska snart se lite mer How i met your mother sen antagligen ta ett bad.
Jobbar imorgon så får inte bli för sent, vilket det har en tendens att bli när jag är ensam hemma.
Hur ska jag klara av att flytta hemifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0