Jag har stenkoll

Idag har jag jobbat. En rätt kort dag, tack och lov. Var så sjukt trött.
Hände väl inte så mycket kul idag inte, i vanliga fall får man ju några knäppa kunder per dag men inga idag. That sucks!
Nu sitter jag hemma och sjunger för full hals och njuter av att vara ensam hemma.

Nedräkning nu! Bara 1 och en halv vecka kvar, sen är jag 20, underbart!

Ikväll ska jag antagligen se matchen (jag har dock ingen aning om något om den)
Så det jag har hittat helt rätt, ska se matchen vet inte vad det är eller något, men bra blir det nog iaf.
Vet att det är VM kval eller något i den stilen. *Applåder till Linda!*

På denna underbara butik jobbar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0