Härlig helg

Hade en grymt lyckad fredag!
Jobbet gick bra, lite jobbigt att gå upp fem dock, men det var det värt.
Väl på jobbet får jag veta att om jag vill kan jag få börja beställa på en egen avdelning, vilket jag sa ja till.
Det kändes sjukt jävla bra! (ursäkta språket)
Efter jobbet bar det av hem till Sarah, var ju dags att fira 20-års dagen.
Kylen var fylld och det blev lite spel och sanningar kom fram. Sen blev det bowling.
Jag ska vara ärlig, jag sög seriöst till en början, men andra perioden (eller något sånt) fick jag in två(!) strikar.
Seriöst, hur lyckades jag med det? Jag kanske tillhör den grupp människor som blir bättre av att dricka?
Grymt kul var det i alla fall.

Nu sitter jag hemma hos Sarah och knappar på hennes dator och dricker cola. Hon och hennes man är på ett möte.
Lite senare bär det av in till stan, dags för att äta ute. God mat blir det också kan jag lova!

Jag ska bli bättre på att lägga upp bilder, det ska jag. Sarah hade med sig kameran igår, så när dom bilderna kommer in på datorn kanske några kommer upp här.
Jag ska se till att kameran får följa med ikväll också.

(Känns sjukt bra)

Kommentarer
Postat av: Sarah

så fort den här veckan med plugg och allt annat är över så lovar jag att lägga in bilderna på datorn! :)

2009-03-25 @ 09:41:30
Postat av: Anonym

Det är bra Sarah=D Då kommer dom upp här sen^^

2009-03-25 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0