Glass i stora lass

Bra dag. Riktigt jävla bra dag. Den kan bli bättre, eller det blir den om ett tag.
Igår firade vi morfar sen hade jag en mysig kväll. Bio (sorry filmvalet) såg jag också. Dumpa Honom.
Detta var en film jag inte alls gillade, den var ganska tråkig och jag ville bara att den skulle ta slut...
Idag har jag jobbat, och det ska tydligen införskaffas te så att det finns om jag kommer på besök.

Nu sitter jag mest och väntar. Ska ta och laga lite mat snart (jag ska laga!)
Kanske snor jag bilen också och är lite svart taxi från Vh.
Sen har jag (eller mamma) köpt glass.


Kommentarer
Postat av: Alicia

Den där glassen är INTE att leka med! Smarrigt! =)

2009-03-25 @ 17:50:09
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0