Klänningar från Forever 21

När jag var i Singapore för ett tag sen, nästa två månader hittade jag till min lycka Forever 21.
Hittade då massa söta kläder men köpte enbart två klänningar.
Här har ni dom:

Min svarta klänning, med en slags rosett över bröstet kanske man ska säga(?) den är i alla fall "vänd" på något sätt. Sjukt snygg enligt mig

Bättre bild. Detta är min guldiga klänning med något mönster under berösten som ett slags skärp som inte är skärp typ. Aa ni kanske fattar. Slänger upp bilder sen när jag har dom på mig dags för utgång.

Kommentarer
Postat av: Carro

nice klänningar :D



Jorå det är helt okej nu :)

2009-02-06 @ 22:47:00
URL: http://feledii.wordpress.com
Postat av: Amy.C

Söta klänningar:D där slapp du tullgifter o sånt:D hehe, jag beställde ettpar skor och ett par jeans igår... kostade mig som fan:( shipping avgift var 44,99dollar:S uff~~ helt otroligt asså..



masken heter Moisture mask - HERBRALIFE, den e till alla skintype=9 hehe.. prova^^



jaha, jag kan förstå dt=) hehe..inte lätt när man ser ut som turist:p spec när man e blond och har blåa ögon:p hehe..^^

jaha.. låter ju mysigt:D borta e bra med hemma e bäst osm har sagt:D

jag vaknade nyss, ska övningsköra till klippan snart ..men först måste jag fixa mig:p hehe..^^

kanske ut och festar ikväll...jag vt inte än, får se vad händer:D hehe..pösspöss ha en trevlig lördag iaf<3

2009-02-07 @ 11:05:02
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Åååh, vad söt klänning :D



Thihi, javisst är han söt min lilla prins :) Ihelgen har jag jobbat och sen har den ena födelsedags-festen avlöst den andra.. men idag ska vi på den sita :) (För denna veckan) hehe..



Hoppas att du har haft en bra helg? KRAM

2009-02-08 @ 12:26:47
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: sanna

Fina klänningar! :)



svar: Hujja, 500:- varje ggn du gör naglarna alltså 1 ggn i måndaden, det är ju sviiiiiiiiiiiindyrt! ;s ;D

2009-02-08 @ 14:10:05
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0