Dagen

och så var man hemma igen. Middagen bestod av en macka, gott!
Jobbet gick sådär. Är helt slut i huvudet och typ på dåligt humör.
Fick beställa idag (efter många om och men gick det iaf) Och resten av tiden i kassan. Vilket resulterar i ond rygg och att jag har sjukt stela axlar.

Men nu är jag i alla fall på bättre humör. Har titta lite på How I Met Your Mother, vilket får en att skratta lite.
Sen så har jag ätit mackor, vilket alltid gör en glad, eller något.
Imorgon ska jag möta Sarah vid fem på jobbet för att äta middag. Är nämligen ledig imorgon, så då ska jag sova ut!
På fredag jobbar jag igen sen ska jag bowla på kvällen med min barndomskompis (känt varandra i snart 20 år)
Sen på lördag så ska jag shoppa sen antagligen ta en öl på kvällen med en kompis.
På söndagen är jag ledig, skönt! Får ta det lugnt då och bara njuta av att vara ledig.

På tisdag blir jag 20!

Kommentarer
Postat av: sarah

jag vet vad du ska få i present :D

2009-04-03 @ 20:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0