Saknar Dig!



Saknar Dig något enormt! Vill ha dig tillbaka.
Jag saknar att du värmer mina fötter.
Jag saknar när du försöker komma in i mitt rum genom en stängd dörr.
Jag saknar när du väcker mig på morgonen.
Jag saknar att höra dig skälla och kasta runt med ett tuggben när man försöker äta mat.
Jag saknar att du kryper nära mig när jag är ledsen.
Jag saknar att höra dig när du drömmer.
Jag saknar att gå ut med dig och du slänger dig ner på marken och rullar.
Jag saknar sättet du alltid sätter dig framför skåpet när någon kommer hem.
Jag saknar att se dig liggandes i solljuset i vardagsrummet.
Jag saknar att du följer efter mig var jag än går i lägenheten.
Jag saknar att känna din päls mot mina fingrar.
Jag saknar att krama om dig det sista jag alltid gör innan jag går hemifrån.
Jag saknar att du kommer framspringandes när man kommer hem.
Jag saknar dig vid frukostbordet.
Jag saknar ditt sätt att snoka runt i mitt rum.
Jag saknar att bli av med en vante under promenaden när det är vinter.
Saknar Dig helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Sarah

usch, jag får ju tårar i ögonen ju :( vet precis hur du känner. att förlora sin vovve är som att förlora sin bästa kompis.

2009-04-28 @ 09:13:19
URL: http://skoghsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0