Underbara kunder!

Hemma hos Fredrik efter ännu en jobbdag. Med underbara kunder. Eller inte.
En jävla kund, kommer in och jag vet att hon brukar otrevlig och inte säga hej, så mitt största intresse är att retas med henne och vara så jävla överdrivet vänlig. Men men i alla fall, denna kunden kommer in idag och mellan hennes varor ligger en "avskiljare" så jag frågar vänligt om hon ska ha två kvitton och då brakar helvetet lös:
"Är du dum eller?! Det är väl klart att jag ska ha två kvitton?!"
Och massa andra otrevliga saker slank ur hennes mun.
Det slutade med att jag var tvungen att gå därifrån för att jag började att gråta.
Visst är vissa kunder underbart trevliga?

Nu sitter jag i alla fall hemma hos Fredrik. Imorgon är jag ledig och då bär det av mot Jönköping. Nice!
Hoppas ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: tess

Ja de e ju de å ändå vill vi inte vara utan dom...



Idag har vi avklarat tandläkarbesök för mina tre barn... sedan ska vi ner til tatueraren några timmar å gadda gubben å så blir de fullt hus med barn idag så mys i soffan tror ja de blir.



Själv? //Tess

2008-10-17 @ 10:14:09
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hihi, precis ;)

njae, sådär, jag har vaknat, somnat om, vaknat osv. det var inte så kul :/ själv då? ;p

2008-10-17 @ 14:48:12
URL: http://rebeccastrobel.blogg.se/
Postat av: tess

Nej ja har fått hjälp med min design av bloggen om de va den du menade..



De va min man som tattuerade sig idag å bild kommer senare under dagen tänkte gå en promenad nu... den ja gjorde igår finns i ett tidigare inlägg. //Tess

2008-10-17 @ 15:04:53
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0