Nu vill jag ha mer

Nu ska jag krypa ner brevid Fredrik.
Han sover så sött i min säng, bara det att jag inte var trött när han gick och lade sig.
Jag vill bara krypa ner nära honom, känna hans värme höra hans andetag.
Krama om honom pussa på honom.
Älskar att sova nära honom!
Förhoppningsvis blir det även lite mer än bara några pussar innan han somnar om igen.
Har saknat den närheten som bara han kan ge mig.

Nej nu ska jag sluta med mitt kärleksprat och gå och lägga mig bredvid min Honung.
Vi hörs imorgon igen!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Carro

Det tycker jag med att det låter som ;) Eeh, that's the thing..man kan inte köpa biljetter. Så det är kö som gäller..Jag och Cathrin tänkte dra dit efter skolan, vi slutar 15. Så kan man käka middag där typ. Om det inte redan är kö då, vet inte alls hur det kommer vara..liksom harry b james är litet och takida ska dit..kommer väl antingen vara kö redan dagen innan eller så blir det inte kö förrän vid åtta eller nåt :P

2008-10-24 @ 11:28:53
URL: http://feledii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0