Men Linda du lovade ju att väcka mig!

Jo, jag kom i säng igår också. Blev väl inte så jag hade hoppats, gick inte att väcka Fredrik alls.
Jag försökte dock ett tag, han svarade och så där och sen imorse när han vaknade sa han:
"Men Linda du lovade ju att väcka mig! Varför gjorde du inte det?" Så djupt sover han.

Jag försöker förgäves fixa Photoshop cs3 extended, men det går åt skogen för min del så det suger ju.
Det är ju bara så jävla dyrt också... Aja får la önska mig det antar jag. Kanske hittar jag en budgetversion i Thailand=D

Så vad händer idag?

-Ta en långpromenad i skogen med Molly (min hund)
-Jobba 15-19.15 (jag vet värsta slapptiden och jag älskar den!)
-Hem och äta middag
-Sitta och vänta och hoppas att Fredrik tittar förbi under natten (Han ska ut med sitt jobb)

Har ni någonsin hört om en mer intresant dag? Nej, skulle inte tro det!

Så vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Carro

Ahaa, jobbigt. Hoppas att du kan byta då! Jaa det är klart :D

2008-10-24 @ 15:58:12
URL: http://feledii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0