För jag har bara regn hos mig

En ny underbart vacker morgon! (Eller inte)
Det regnar, är grått och det blåser säkert en del också. Aja, ett perfekt väder för en heldags jobb!
Så nu har jag packat, jag åker till Jönköping i helgen. För fest. Typ. Eller något.
I alla fall, nu har jag packat, datorn åker också med, för vi ska åka lyxbuss med itnernet ombord. Yeah!
Så, Sorry, ni slipper mig inte. Hahahah!

Denna natten sov jag utan fredrik för första gången på flera veckor, hate it.
Men men sov iaf gott, får ju sova med honom i natt igen.

Hur har alla ni sovit? Inte drömt massa mardrömmar hoppas jag!

Aja, jag ska ut i regnet nu med min vattenrädda hund, stackarn. Sen ska jag till jobbet.
Åtta hela timmar, med den jobbigaste arbetskamraten, men men sånt är livet.
Det är pengar, Linda, pengar!



Hade varit mysigt att stå under att paraply med Fredrik nu. Älskar att vara nära honom!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, jamen precis :)

det blev att jag inte hade smink, och efter vi simmade så satte jag på hela paketet :p haha.

hur har din dag varit idag då? (:

2008-10-16 @ 15:05:33
URL: http://rebeccastrobel.blogg.se/
Postat av: tess

Ja du de e som de e ¨du vet så e ju karlar ibland... helt inne på sitt å rolmatiken e långt borta... //Tess

2008-10-16 @ 15:27:00
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0