Lunch och snack

Ska träffa Sarah idag, för lite lunch och snack, ska bli mysigt! Var ett tag sen vi umgicks faktiskt.
Igår var det jobb som gällde och sen lagade jag mat, blev faktiskt gott, känner mig lite stolt.
Lagade färskpasta med lite sås o lax, mums!
Nu sitter jag och lyssnar på lite musik ska snart släpa mig till soffan och lägga mig och läsa.
Håller på att läsa "Låt den rätta komma in" den är bra, lite äcklig ibland bara.
Sen ska jag få med mig Sarah att sitta ute och njuta av solen, som det ska vara.

Jag och Sarah.

Kommentarer
Postat av: Sarah

klart vi ska sitta ute! tar på mig en extra tjock tröja för det var lite småkallt ute idag! men hoppas det är varmare i solen!

2009-05-12 @ 11:34:08
URL: http://skoghsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0