Fisken i vattnet

Nu är det exakt tre timmar och 48 minuter till jag börjar jobba.(as i write)
Idag är jag ej peppad, har ont i huvudet, täppt i näsan och som en "degklump" i huvet. Något som känner igen det?
Aja fem timmar och bra betalt, så jag klagar inte. Sen efter åker jag till en varm famn.

Jag har inte skrivit på ett tag, anledning är att jag bara kommer skriva samma sak om och om igen.
Och seriöst, hur kul på en skala är det?
Får försöka komma på roligare saker att skriva om än jobbet. Fast sen igen jobbet är kul. Riktigt jävla kul. Om ni frågar mig.
Trivs som fisken i vattnet.


Kommentarer
Postat av: Carro

Hahaha bästa bilden till det där ;D



Men om jobbet är kul, skriv vad som är kul dåå ;P Haha :D

2009-05-26 @ 15:22:09
URL: http://feledii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0