Operationen avklarad!

Jag överlevde! Viserligen trode jag väl inte att jag skulle dö, men ändå...
Jag kom till sjukhuset lite efter sex, sen vid åtta blev jag sövd, för första gången.
Och jävlar vad fort det gick! Jag var rädd, riktigt rädd, men alla var såå söta och snälla.
Att vakna upp var det jobbigaste idag faktiskt... Man vaknar, har syrgas i näsan, känns wierd.
Inte alls kul. Sen hade jag en klämma på fingret som inte funkade och tjöt hela tiden på grund av för långa naglar.
Sen en blodtryckstestare som blåste upp sig själv flera gånger, så vaknade jag upp.
Efter tio minuter var jag uppe på benen och efter det tillbaka till mitt rum.
Min underbara älskade Wille kom lite efter ett, han är den bästa! Älskar Dig
Sen fick jag åka hem vid lite innan fyra, så har jag sovit typ hela dagen, ganska skönt!
Pizza till middag och nu har jag chips här, sååå gott!
Allt känns bra, har lite ont i halsen, vilket man kan få efter att man har haft andningshjälp under operationen.
Dessutom klarade dom att inte skära i tatueringen, så jag är glad.
Dock är jag en tungpiercing mindre, men men sånt är livet, förr eller senare ska den ju ut i alla fall.
Så har min dag varit. Operation för diskbråck, ja det är tidigt att få det när man är 20.
Det är standars kommentaren jag får höra "Sååå ung?!"


Ja många bilder på tatueringen, men är så jävla glad att den klarade sig!!
Jag kommer få ett ärr, mitt första, tre stygn, låter inte så värst kaxigt, men tre stygn, med en blå tråd. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0