Nya naglar

Igår var det åter dags för nya naglar, jag har ett starkt beroende och kommer nog aldrig kunna sluta...
Det var även middag med fina Sabine och en liten shopping. Skor, igen.
På måndag är det även dags för min operation, har fått diskbråck och nu ska det bort.
Är helt sjukt nervös, men det ska nog gå bra.




Dessa är mina nya naglar, väldigt ljusa och med en fjäril på tumme och ringfinger. Jag är helt kär i dessa naglar!
Jag har gjort dom på KN nail products (Karin, ägaren av salongens blogg)

Visst är dom fina?!



 


Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag packar för jag ska flyga till stockholm ikväll (: vad sysslar du med sötnos?

2010-05-06 @ 15:14:52
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Karin

Jaaaa vad KUL... När du fotar dem så skicka till min mail..se ovan.. Jag länkar ju tillbaks till dig SÅKLART.. Skriv din bloggadress varje gång i mailet med...tills jag kan den utantill..hi hi.. STORA kramen

2010-05-06 @ 19:07:15
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0