Min säng, ett kaos!

Nej nu är det dags att nanna kudden, börjar bli rätt trött faktiskt.
Måste dock rensa från sängen. Ska ut imorgon och jag har haft sjukt svårt att välja kläder...
Var ett tag sedan jag var ute, så nu är det dags igen...
Men vad fan ska jag ha på  mig? Aja, jag kommer typ ha med mig hela bohaget till jobbet imorgon och sen kommer jag behöva smakråd efter jobbet... Kan ju inte ha byxor heller med tanke på tatueringen, eller jag kan ju ha byxor, men hur kul på en skala är det att ha baggyjeans när man ska ut och vill ha fina skor?
Nej, precis, så jävla kul är det inte.

Som sagt, alla kläder i sängen, var ska jag få plats att sova?

Kommentarer
Postat av: Carro

Snyggt du ;P Men yeey, nu är det rätt :D

2009-05-09 @ 10:05:28
URL: http://feledii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0