Efter regn kommer solsken

Ord.

Vissa ord kan ha en sån betydelse. Betydelsefulla ord som förklarar allt men med bara få ord.
Sättet dom sägs på kan också ha en stor betydelse. Och det är även viktigt hur dom sägs.


Nu sitter jag i vilket fall som helst nyduschad och nymätt efter frukosten i soffan.
Ska snart ta och göra mig iordning det sista och sen ska jag hem och även träffa mor min. Har saknat henne!
Tyvärr regnar det ute så jag har ingen som helst lust att röra mig mot tunnelbanan.
Jag blir ju blöt då, och hur kul är det på en skala att se ut som en dränkt katt?

Jag måste(!) förbi Handen idag, dags att inhandla den där tröjan jag har gått och suktat efter i år och dar känns det som.
Okej det är inte ett måste, men tänkte unna mig den, om den nu finns kvar. Håll en tumme.


Mitt Hjärta

Kommentarer
Postat av: Carro

Jaa, visst :D



Jamen klart man blir glad för komplimanger :)



Jobbigt att gå till tunnelbanan? hmpf..Jag har varit ute hela dagen med skolan. Jävla skit grej :(

Haha åhnej vad jobbigt, måste du åka till england ;)

2009-05-28 @ 19:35:50
URL: http://feledii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0