Den där känslan

Idag var jag på jobbet. När jag sitter i kassan får jag den där känslan.
Jag vet vad jag vill och jag vet att jag nog är den enda som vill det också.
Men den känslan bara kom, pang på. Och vet inte var den kom från och vet att det inte går.
Men den finns där, en önskan. På ett ungefär.

Aja, i vilket fall som helst, jag jobbade idag, det gick bra.
Favvokunden var inne, jag är hans Prinsessa. Han blir alltid lika glad när han ser mig, vilket känns kul!
Sen var det inne en full människa som sa att han gillade mig, men han visste att jag inte gillade honom.
Hm, han kanske ha lite sanning i det han sa?!
Sen var det inne en som sa "Ditt leende får en att nästan tappa fattningen. Trevligt att handla av dig"

Så min dag har varit bra fylld med komplimanger, det kan man ju inte klaga över om man säger så.
Dock blev det massa krångel när jag skulle beställa, men det är mitt eget fel för jag är lite lätt klantig.
Men det får man väl ändå vara. Ibland i alla fall.

Hur har er dag varit?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har ett fint leende!, och så otroligt blåa vackra ögon :)

Hoppas allt är bra =)

2009-05-27 @ 23:21:08
URL: http://anangelspatience.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh, jag vill oxå ha en dag fylld med komplimanger!

Min dag har varit plugg, shoppoing, jobb, plugg. Jag köpte världens finaste klänning, har du sett den?

2009-05-27 @ 23:36:40
URL: http://feledii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0