Knäppa kunder

Man kan råka ut för ganska så roliga saker när man jobbar på affär, speciellt med roliga kunder.
Har haft en hel drös som får en att dra lite på munnen när dom har gått.
Jag hade en kund härom dagen som sa
"Själklart bjuder du väl på påsen? Jag handlar ju så mycket"
Jag svarade då trevligt att det kunde jag inte göra, trots att hon handlade mycket.
Då säger denna tanten "Nej kan jag väl förstå, du kan ju inte vara anställd här hur ska du då kunna bjuda på en påse?!"
Okej, tänkte jag, så om jag inte är anställd och ändå sitter i kassan, jo visst det går säkert ihop...
Aa, vissa kan verkligen tänka dom. Lite komiskt.

Aja, dagen gick bara fint idag, är väl inte på topphumör om man säger så.
Har hänt väldigt mycket på senaste tiden faktiskt, både bra och dåliga. Men ändå mest bra faktiskt.
Har ni haft det bra?

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

jag skickar ett mail :)

2009-03-16 @ 21:38:23
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Carro

men du är ju bara praktikant lilla linda ;P

2009-03-16 @ 21:42:20
URL: http://feledii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0