Fem(!) sortes Ben&Jerrys i frysen!

Nu har jag äntligen satt mig ner för att ta det lugnt efter en dag på jobbet.
Satt nästan hela dagen i kassan, kanske inte det roligaste.
Men leendet som jag fick gjorde dagen lite trevligare och jag satt och log en stund för mig själv.

Nu sitter jag här och slappnar av med en Ben & Jerrys glass, en av alla fem (!) smaker jag har i frysen.
Måste ätas upp innan man får köpa någon ny sort.

Så vad har denna veckan att utlova?
Är ledig imorgon, då ska jag in till stan med mor min och shoppa lite, om jag hittar något kul.
Jobbar på fredag sen bär det av till att fira Sarah som fyller 20.
På lördagen blir det middag ute och på söndagen likaså, jag som hade tänkt att hinna med ett spontanbesök också.
Får försöka klämma in det någon dag, annars en annan gång.
Vad ska ni göra denna veckan?

Kommentarer
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

ååh ben&jerry's <3

2009-03-18 @ 21:56:14
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0