Nytt jobb

Nu har jag äntligen hittat ett nytt jobb, Eller nytt och nytt vet jag inte, fortfarande Konsum men numera jobbar jag i stora staden. Tack och lov.
Längtade verkligen bort från gamla jobbet. Tur att man hittade detta.
Jag trivs superbra faktiskt, har rätt kul på jobbet också, vilket är ett stort plus. Alla är trevliga, tack och lov (igen)
Chefen visste jag vem det var sen innan och sen "käner" jag en av de som jobbar sen tidigare.

Hm, vad har mer hänt sen sist jag skrev? Egentligen inte så mycket. Allt är väl kanske inte super just nu, men det löser sig.
Letar lägenhet för fullt, så hoppas på att flytta hemifrån snart, håll en tumme för mig!

Kommentarer
Postat av: Amy.C

Vanligt ansiktemask:D hehe..som gör hud lenare och finare:D hehe..men det märket som jag använder e bra tkr jg:D spec mask då...skit najs e dem:D hehe..^^



va härligt att du hade kuL i thailand:D shoppat där då?? hehe.. aa kan tänka mig, sol och bad..skit mysigt ju. inte saom här..helt kallt:(



hmm, vt inte än vad jag ska göra i helgen, får se vad händer, inget e planerad liksom:D hehe..sj då??

pöss

2009-02-06 @ 21:11:11
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Carro

Jo det va morfars begravning..så därför va de inte världens bästa fredag..

2009-02-06 @ 21:54:27
URL: http://feledii.wordpress.com
Postat av: Amy.C

aa gör dt:D hehe..huden kmr bli skit len och fin:D hehe.. man vill bara röra ansikte hela tiden när jag har tvättat bort dem..haha=) skit soft:D



jaha, kan förstå dt..man måste ju pruta o sånt, annars ligger priset hur högt som helst. när de ser att ni e "utläningar:p" ..men dt e så med asiater...händer så oxå i kina om man inte kna språket o så.de lurar en bara där:p haha..helt galet...



åhh, lpter super kuL ju:D hehe.. jag har inte gjort mkt idag. har pluggat och kollat en massa filmer hemma..skulle ut för jag har varit ensam hela dagen..men jag orkade inte fixa mig, kallt som fan ute ju...hehe^^

sj då? gör du ngt kuL? pösspösss

2009-02-06 @ 22:17:03
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0