Solglasögonsväder!

Sol ute! Älskar det. Då var det dags att sätta på sig solglasögonen.
Ska nog övertala Sandra att gå med mig till jobbet istället för tunnelbanan, lite skönare och mer tid att prata.
Igår jobbade jag som sagt och samma idag, jobbar 11-19 så ett helt okej pass.
Imorgon är jag ledig, sjukt skönt! Ska sova ut ta en promenad och sen träffa Sarah på eftermiddagen och äta middag.
Ska kanske även ta mig förbi tatueringsstudion och piercingsstudion, måste kolla lite priser och byta piercing. (Om jag orkar) Är lite tråkigt att ta sig dit själv, men blir nog så, är ju ändå torsdag.

Mindre än en vecka kvar, sen är jag "nästan stor". Fyller 20!

Måste fixa en ny sladd till mobilen så att jag kan föra över bilder, börjar bli riktigt tråkigt utan bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0