Onsdag

Hemma från en heldag på jobbet, som jag inte alls var peppad på. Men väl på jobbet hade jag sjukt kul!
Idag var altså en riktigt bra dag på jobbet.

Kanske ska berätta lite om igår, var ju lite mer händelserikt än denna dagen so to say.
Träffade Sarah och Sabine i stan för en lunch. Satt ute på 60's, vilket alltid är trevligt.
Där satt vi någon timme och pratade, sen var det dags att röra lite på sig.
Hittade lite saker igår, fy mig... Lite underkläder och ännu mer skäms på mig, ett par skor.
Men jag lovar dom är sjukt snygga! Kommer nog en bild senare, har köpt så mkt nya skor så alla hamnar nog på samma bild.
Sen var det dags för jobb, vilket var kul igår också, och sen efter det drog jag med hem till Sarah och sov där.
Alltid lika trevligt när man är där!

Nu längtar jag till imorgon.

Kommentarer
Postat av: Charl B

Jaao x')



Love /B

2009-04-30 @ 08:19:54
URL: http://charlb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0