Frukost dags

Godmorgon godmorgon!

Solen lyser, det är redan 10 grader varmt, och jag älskar det!
Perfekt dag för frukost ute. Ska nämligen möta upp Sandra snart för att äta lite innan jobbet.
Så då tar jag det som frukost, annars hinner man ju inte bli hungrig.
Jobbar som sagt idag, dag fem i rad. Men jobbar bara 11-16 så det är ju helt okej.

Igår hände det inte så mycket alls egentligen, jag jobbade. Vilket inte är vanligt för torsdagar, min lediga dag.
Men pengar är alltid trevligt. Efter jobbet åkte jag hem till Wille. Och sen hem efter någon timme.
Inatt somnade jag fort och sov hela natten, var så sjukt skönt!

Nej nu ska jag röra på mig och sätta på mig jackan och gå.
Frukost here I come!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wille? - killen du jobbade med förut i vh?

2009-04-24 @ 16:34:49
URL: http://anangelspatience.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0