En ny dag

Klockan är halv sju och jag är uppe. Jag vill verkligen gå och lägga mig lite mer.
Kan väl säga så här, har varit vaken mer än jag sovit inatt, så sängen lockar rejält.
Men det är dags att dra sig till jobbet, även denna dagen. Ska ändå bli skönt med något annat att tänka på.
Var en hemsk dag igår... Först såg jag dig, sen så satt jag i kassan i nästan fem hela timmar.
Sen när en kund började klaga på hur dåligt allt var, brast det, jag blev skitsur... Hon tyckte att allt var ett skämt och att här kunde man inte handla och det måste ju vara något stort fel på den som beställer, då gick jag in i försvarsställning...
Okej om man tycker något är lite fel, men kan man inte vara trevlig då?
Sen kom hon i min kassa, då var det väl okej...

Hoppas på mindre kassa idag, och att dagen går fort, vill bara hem och lägga mig igen.
Sarah jobbar idag också, tack och lov!

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja, fick man betalt för alla hatiska kommentarer man får varje dag när man jobbar i en kassan skulle man vara stenrik!

2009-04-22 @ 19:04:15
URL: http://sessansbok.blogspot.com
Postat av: Emma

den nya bloggen, ingen struktur alls, men där e den iallafall..

2009-04-22 @ 19:55:00
URL: http://loveisamixtape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0