Bowling

Först måste jag säga: Sarah vet vad jag ska få i present, det vet inte jag (men vill ha det så) dock är jag grymt nyfiken!

Idag var det jobb och sen var det mat (hamburgare) till How I Met Your Mother, bra måltid!
Efter det bar det av mot Bowlingen som var i Gulmars, jag vann två(?) serier. (Iaf en) Fick ha hedern lite i behåll från förra gången, vilket kändes bra.
Nu sitter jag här och är supertrött ska nog ta och gå och lägga mig rätt snart.
Får sova ut imorgon! Ska bli grymt skönt. På kvällen blir det nog en vända till Snaps med en kompis.
Ser fram emot söndag.

Kommentarer
Postat av: Sarah

hihi jag vet vad du ska få i present :D

2009-04-06 @ 12:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0