Do I Look Like 50?

Åter hemma igen efter en dag på jobbet. Den gick fort och var ändå rolig. Fem timmar är ett helt okej pass!
Jag måste bara säga en sak... Idag var fler kunder trevliga än någonsin den senaste månaden... Mysko!
Har det med att göra att jag har blivit blond igen?
Aja tåls att tänka på.

Dessutom kom han som "flirtar" med mig in idag igen. Usch! Han är ju typ 50 så känns inte så kul kanske...
Så gammal ser jag väl ändå inte ut? Eller?

Nu ska jag ta och färga håret en omgång till och se om det fastnar lite bättre denna gången.
Är lite Cruella Devil aktig men från fel håll. Ändå helt okej. Vill dock vara lite mer blond.
Sen efter det ska jag försöka få tag i lite kort på mina nya kläder. Och vad jag har haft på mig idag.
Har alla haft en bra dag?=)


Do I look like 50?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Shooohho Linda kul att se dig idag även om det gick väldigt snabbt. Helt borta var jag också, skulle hämta ut medicin på apoteket efter. Hon fråga efter leg och jag langar fram visa-kortet. Hahaha. Ajajaj.

Ajaaa kul som sagt. :)

Puss på dig, hare bra!

2008-10-23 @ 18:11:29
URL: http://ostvang.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha, det är typ samma som mig, men för en gång skull så gick det bra! :)



jodå, det har jag, har bara haft jätte ont i benen efter att ha gått upp på Högdalstoppen, själv då? :)

2008-10-23 @ 18:20:54
URL: http://rebeccastrobel.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hehe, okej :)

det är typ ett jätte stor soptipp som har blivit en kulle kan man säga, den är iallafall jäääättte höög :p det låter inte så trevligt, men det är ogräs och växter över nu. :p haha

2008-10-23 @ 18:37:33
URL: http://rebeccastrobel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0