Denna dagen ett liv

Så, nu har även denna dagen gått mot sitt slut. Äntligen.
Fikan var trevlig och god, vart en sallad, så var väl mer av en lunch kanske.
Massa prat skratt och hemlisar som delades. Älskar att träffa Frida.

Nu är jag blond igen. Hade färgat brunt innan, vilket jag inte har delat med mig av, men ändå.
Nu är jag blond.
Jag impulsshoppade en massa också, kände att jag behövde det... Så det blev en del.
Jag tror att jag fixar bilder till det imorgon, beror lite på hur jag känner, men antagligen.
Vill ju visa mina små fynd.

Nu sitter jag hemma hos Fredrik, jävlar vad man har blivit hurtig.
Har varit ute och sprungit. Det gick väl hyffsat. Som sagt har jag och Fredrik bestämt det tillsammans.
Hur har ni haft det ikväll?


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Yess. vart i sthlm?

2008-10-22 @ 22:52:33
URL: http://gabriellar.webblogg.se/
Postat av: Carro

Vaad gör du nästa torsdag Lindaa?

2008-10-22 @ 23:06:30
URL: http://feledii.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0