21 års gräns

Hemma från Jönköping. Kom visserligen hem igår, men var så trött så orkade inte uppdatera.
Hur kan man sammanfatta resan till Jönköping?

-21 års gräns på O'Learys (jag kom in)
-Fikade på Ikea
-Såg MIN säng
-Fest på lördagen
-Många tårar över min far
-OTH
-Sova på en soffa
-Ont i ryggen
-Sova på två soffor
-Lyxbuss hem
-Åka värsta omvägen hem då ett tåg hade spårat ur


Idag har jag jobbat. Hör och häpna, jag kom upp sju(!) Det händer inte i vanliga fall. Jag klarar det inte. Jag hatar att jobba så tidigt, men idag ny energi och jobbet gick bra och jag fick även beröm. Me so proud!

Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli typ sju eller något. Ska hem till Fredrik då.
Jag ska ut och springa ikväll, OMG säger jag bara. Jag och springa... Ingen bra kombo.
Men men jag och Fredrik har skakat hand på "onyttiga" saker en gång i veckan och springa. Får se hur det kommer att gå. Säkert prima.

Så hur har ni haft det i helgen?



(Tog en strawberry Margarita på O'Learys)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

okej, :) var det kul i jönköping då? (;

he-he, jodå, min dag har varit bra, har haft utväcklings samtal :o haha. :p

2008-10-20 @ 17:19:03
URL: http://rebeccastrobel.blogg.se/
Postat av: tess

Ja tyvärr har ja en som läser å tror ja skriver om henne så fort de e nått de e lite tröttsamt... men men de e väl smällar man får ta.



Tackar e själv nöjd bara väntar på att få göra den klart å sedan börja planera nästa...



Ja helgen har varit bra nu e de ny vecka å nya tag... själv e de bra??



//Tess

2008-10-20 @ 18:09:07
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0