Skitväder!

God Morgon!

Jag är helt död, vill tillbaka i den varma sängen och aldrig mer gå upp känns det som.
Det är skitväder ute, det regnar, kan det bli värre?
Ska ta och göra mig i ordning, gå ut med Molly sen ta bilen och åka till Handen.
Dags att hitta en bra födelsedagspresent till Millan, otroligt svårt, men ska gå!

För att prata om något helt annat:

I morgon har jag och Fredrik tvåårsdag! Vår aldeles egna dag. Nästan i alla fall=)
Det är även så att Fredriks lillasyster Camilla fyller år, så det blir att fira henne också.



Vad mysigt det skulle vara om det var jag och Fredrik som stod tillsammans under ett paraply just nu.

Kommentarer
Postat av: Amy.C

Naww, va gulligt. två års dag. jag minns inte vad jag o min kille gjorde den dagen:p men var nog med honom, antar jag.haha:D



svar: mm, jag gillar dem, hoppaas de e lika fina i verkligheten oxå:D lr hur? men så e dt när dt gäller vi tjejer:p smink, kläder och skor. men dt finns faktiskt killar som e värre än oss:p då kan dt vara läskigt som fan:p hehe..mm jag vt, de skor e billiga=) skor som säljer i topshop e skit dyra tycker jag, o de e inte så jätte wow... dt regnar här ftf:( kass väder jag läser bara några små kurser nu som företagsekonomiB, marknadföring och spanska steg4,och efter det ska jag åka till London under sommaren. sen ska ajg söka till högskolan:D hehe..vad har du tänkt göra då?:D kramkram:D

2008-12-02 @ 14:32:05
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Frida

haha ja ;P

2008-12-02 @ 14:40:20
URL: http://g00.blogg.se/
Postat av: Sandra

Usch regn! hoppas ni får snö till jul iaf, annars är det ju ingen riktigt jul ;)

2008-12-02 @ 19:40:38
URL: http://chiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0